مدیرعامل سايپايدک گفت: با وجود برخی محرک ها در بازار و عواملی که می تواند به افزایش بهای قطعات و ارائه خدمات منجر شود، به منظور حمايت از مصرف كنندگان و مشتريان گروه خودروسازی سايپا، قيمت قطعات يدكي سايپا افزايش ...
مديرعامل سايپايدك در بازديد از ايستگاه هاي ثابت و سيار خدمت رساني گروه سايپا به زائران عتبات عاليات در مسيرهاي منتهي به مرزهاي غربي كشور، از ارائه خدمات گسترده به مشتريان گروه سايپا در ايام اربعين حسيني خبر داد....
قائم مقام مدیرعامل سایپایدک در امور بازرگانی با اشاره به تغییرات انجام شده در حوزه بازرگانی سایپایدک، گفت: با برنامهریزیهای انجام شده، کسب و کار شبکه نمایندگی ها در حوزه بازرگانی قطعات به زودی متحول خواهد شد.
سازمان خدمات پس از فروش سايپا در ميان شركتهاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، نخستين شركتي است كه 28 سال پيش به منظور پاسخگويي به نيازها و خواستههاي مشتريان، مركز تماس با مشريان را راه اندازي كرد و امروز ...